Rozwiązania dla
telekomunikacji
Nasze rozwiązania zwiększają zadowolenie klientów i szybkość obsługi firm telekomunikacyjnych.
Nasze rozwiązania zwiększają zadowolenie klientów i szybkość obsługi firm telekomunikacyjnych.
Nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie, które oferuje eXant dla firm z branży telekomunikacyjnej ma za zadanie minimalizację kosztów i poprawę wydajności prowadzonej działalności, a w efekcie rozwój przedsiębiorstwa.
Firmy telekomunikacyjne jako duże organizacje mogą być sprawnie zarządzane poprzez kontrolowanie przepływu informacjami pomiędzy jednostkami organizacyjnymi i oddziałami, które rozproszone są w całym kraju.
Konsoliduje czynności wykonywane przez działy: obsługi klienta, sprzedaży i marketingu pozwala na poprawę efektywności procesów biznesowych oraz zwiększa satysfakcję klientów.
Do funkcjonalności CRM należy m.in.: całościowy widok profilu klienta, taryfikacji i rozliczanie usług telekomunikacyjnych wraz z generatorem faktur, zarządzanie usługami klienta (aktywacje, dezaktywacje), ewidencja umów i aneksów, obsługa reklamacji czy rejestr kontaktów z klientem. Ponadto istnieje możliwość prowadzenie i śledzenie kampanii marketingowych dla ustalonych segmentów.
System obiegu zadań i dokumentów usprawnia funkcjonowania firmy. Poprzez Workflow pracownicy nie wykonują powtarzalnych procesów biznesowych, które są zautomatyzowane. Dokumenty wewnętrzne i zewnętrzne są uporządkowane a poprzez platformę delegowane są wydruki i wysyłki kurierskie.
Funkcjonalność podpisu cyfrowego nie wymaga przesyłania papierowych potwierdzeń a także daje gwarancję, że dokument nie był edytowany od chwili podpisania.
Moduł korespondencji masowej oraz elektronicznych faktur poprawia kontakt z klientem a także pozytywnie wpływa na szybkość wpływu należności.
iBuilder e-HR wspomaga samoobsługę w obszarze HR. Moduł pozwala pracownikom na oszczędność czasu, umożliwiając im dostęp do pełnych i natychmiastowych informacji na temat swoich urlopów, delegacji, wynagrodzenia, oceny, absencji i szkoleń. Dzięki elektronicznym rekrutacjom, ocenie pracowniczej i innych wnioskach – przedsiębiorstwo działa efektywnie i szybko.
W skład modułu wchodzą takie funkcjonalności jak: elektroniczne wnioski i urlopowe, delegacje (planowanie i rozliczanie), szkolenia i e-learning, rekrutacja, profil pracownika, proces zatrudniania pracownika czy ścieżka kariery i opis stanowiska pracy.
Wnioski zakupowe oraz zamówienia są realizowane za pomocą obiegu dokumentów zgodnego z przedstawioną ścieżką procesu. System pozwala na wskazanie dostawcy lub przeprowadzenie procesu zapytań ofertowych w celu uzyskania ofert i wyboru najlepszej z nich.
System pozwala także na agregację zamówień pochodzących z różnych wniosków zakupowych, a odnoszących się do tego samego dostawcy.
System zapewnia integrację z systemem F-K w zakresie bazy dostawców (pobieranie i dodawanie) oraz pobieranie i weryfikacja planowanych zakupów z Planem Budżetowym. Przy wykorzystaniu modułu e-Procurement możliwe jest także zarządzanie cennikami poszczególnych dostawców oraz przeprowadzanie aukcji cenowych i wielokryteriowych.
Nowoczesna telewizja wymaga dostosowania do widza, który chce mieć do niej dostęp nie tylko w domu. Nasze rozwiązania sprawiają, że abonent może oglądać programy telewizyjne za pomocą telefonu komórkowego, tabletu oraz aplikacji Smart TV.
Rozwiązania pozwalają na wybór kanału telewizyjnego, odtworzenie programu na żywo jak i zakup płatnych treści. Co więcej, użytkownik ma możliwość przeglądania katalogu VOD oraz wypożyczania filmów. Dzięki inteligentnemu połączeniu wszystkich trzech ekranów, widz może po zatrzymaniu programu na np. telefonie komórkowym kontynuować jego oglądanie na Smart TV od tego samego miejsca.
Moduł ten umożliwia rejestrację i analizę wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych (integracja z modułem CRM). Możliwe jest tworzenie reklamacji wraz z opisem, dołączaniem dokumentów oraz śledzeniem całego przebiegu procesu reklamacyjnego. Ponadto istnieje możliwość wydruku dokumentów reklamacyjnych z załącznikami.
Procesy reklamacyjne mogą mieć kilka ustalonych ścieżek postepowania w zależności od rodzaju zgłaszanego problemu. Moduł obsługi reklamacji posiada także funkcjonalność raportowania i tworzenia analiz np. raport o najczęściej reklamowanych produktach i usługach, o reklamacjach odrzuconych, uznanych itp.
Dla przedsiębiorstwa Multimedia Polska S.A. zrealizowany został projekt obejmujący system elektronicznego obiegu dokumentów dla pracowników i współpracowników grupy Multimedia. System wykorzystywany jest także jako intranet, który służy do komunikacji wewnętrznej.
Wśród wdrożonych modułów znajduje się także moduł do obsługi klienta firmy Multimedia Polska S.A. Do funkcjonalności tego modułu należy m.in. rejestrowanie danych klientów, możliwość nadzorowania ilości i jakości wykonywanych kontaktów przez pracowników, zarządzanie cyklem obsługi klienta czy integracja z systemem ERP.
Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat w zakładce Polityka prywatności i cookies