eXant kv

Rozwiązania dla deweloperów
i zarządców nieruchomości


Wspieramy komplesowo sprzedaż i proces inwestycyjny nieruchomosci mieszkaniowych i komercyjnych u ponad 250 dewelperów w Polsce. Nasze rozwiązania pozwalają także na zarządzanie już gotowymi nieruchomościami.

Deweloperzy


Deweloperzy

Platforma iBuilder to kompleksowe, branżowe rozwiązanie dla deweloperów, które cechuje wysoka elastyczność i możliwość dostosowania do wewnętrznych potrzeb. Korzystanie z rozwiązań opartych na najlepszych praktykach umożliwia wdrożenie systemu w krótkim czasie, co w tej branży stanowi bardzo ważny czynnik. Do podstawowych modułów zaliczyć można CRM a także funkcjonalności z zakresu sprzedaż i finansów, budżetowania, zarządzania dokumentami czy rozbudowany moduł raportowania i analiz.


Jedną z najważniejszych korzyści związywanych z wdrożeniem iBuilder’a jest skrócenie czasu związanego z obsługą klientów, sprzedażą, procesem przygotowywania i rozliczania umów oraz obsługą serwisową.

Ponadto udostępnienie klientom nowoczesnego kanału komunikacji z deweloperem automatycznie prezentującego informacje o lokalach zakupionych przez klienta, harmonogramy umów, przypomnienia o zbliżających się terminach płatności (sms,email) czy możliwość pobrania elektronicznej faktury pozytywnie wpływa na wizerunek firmy i buduje jej przewagę konkurencyjną.

Wybrane rozwiązania


CRM

CRM jest rozwiązaniem wspierającym biura sprzedaży dewelopera w takich procesach jak: pozyskiwanie klienta, zarządzanie szansami sprzedaży, ofertowanie, rezerwacje czy finalizacja transakcji.

Pulpit menadżera sprzedaży umożliwia m.in. analizę szans sprzedaży handlowców, analizę potencjału sprzedażowego inwestycji oraz analizę aktywności handlowców, wszystko to na podstawie zdarzeń zapisywanych w rozbudowanych kalendarzach.

BAZA POTENCJALNYCH KLIENTÓW ORAZ MATCH’OWANIE KLIENTÓW I LOKALI

Baza potencjalnych klientów umożliwia przechowywanie informacji na temat potencjalnych klientów wraz z ich danymi kontaktowymi i innymi szczegółowymi informacjami przydatnymi deweloperowi i firmie budowlanej.

System udostępnia zaawansowany mechanizm match’owania klientów i lokali, dzięki któremu można przekrojowo przeglądać zainteresowanie potencjalnych klientów i dopasowywać ofertę w ciągu zaledwie kilku sekund.

BUDŻETOWANIE

Budżetowanie to dedykowane i kompleksowe rozwiązanie wspierające cały proces budżetowania projektu inwestycyjnego, począwszy od studium wykonalności, przez jego uszczegółowienie w momencie planowania budżetu, na etapie realizacji, aż po rozliczenie i weryfikację odchyleń od planu.

System pozwala również na gromadzenie dokumentów, umów, faktur i płatności oraz ich bieżącą kontrolę w odniesieniu do poszczególnych linii budżetowych, wraz ze śledzeniem wskaźników takich jak IRR, ROE, NPV, Capex.

Rozbudowane mechanizmy łączenia poszczególnych budżetów cząstkowych w budżety zbiorcze i projekty pozwalają na zarządzanie wszystkimi przedsięwzięciami w jednym systemie oraz na analizowanie danych od najbardziej ogólnych do najbardziej szczegółowych.

BAZA LOKALI I OFERT

Funkcjonalność ta pozwala na bezpieczne przechowywanie bazy lokali, umożliwiając jednocześnie zarządzanie tą bazą i ofertą dewelopera. Na jednym ekranie handlowiec może przeglądać informacje na temat lokali z danej inwestycji, filtrować, wyszukiwać i przypisywać lokale do potencjalnych klientów. W widoku dostępne są wszystkie informacje i dane handlowe lokalu wraz ze statusem jego dostępności (wolny, zarezerwowany, sprzedany).

Dla sprawnego poruszania się po bazie istnieje możliwość filtrowania lokali po każdej z dostępnych danych. Uprawnieni użytkownicy mogą także korzystać z funkcji dodawania nowych budynków i lokali oraz zarządzania cennikami.

SPRZEDAŻ MIESZKAŃ I ROZLICZENIA Z KLIENTAMI

Sprzedaż mieszkań możliwa jest poprzez automatyczne udostępnianie ofert mieszkań na stronie www i na portalach branżowych (samoistna aktualizacja cen, opisów mieszkań, rzutów, metryczek itp.) oraz wprowadzanie i modyfikację informacji dotyczących danych lokali z oferty dewelopera. W każdej chwili możliwe jest też prześledzenie pełnej historii zmian cen, powierzchni oraz wszystkich rezerwacji klientów w celu analizy historii lokalu.

Funkcjonalność rozliczeń w daje możliwość całkowitej eliminacji opóźnień w przekazywaniu danych z działu sprzedaży do działu finansowego. Dane do rozliczenia umowy znajdują się w systemie natychmiast po zatwierdzeniu jej harmonogramu i warunków. iBuilder pozwala na importowanie wpłaty dla całej inwestycji, a system automatycznie przyporządkowuje wpłaty do kontraktów, wylicza saldo umów i nalicza ewentualne odsetki.

OBIEG DOKUMENTÓW I WORKFLOW

iBuilder pozwala na wprowadzenie znacznych oszczędności czasu i pieniędzy w zakresie przygotowywania takich dokumentów jak prospekty, umowy czy też oświadczenia bankowe. Dzięki wbudowanemu generatorowi dokumentów moduł pozwala również na zautomatyzowanie procesu ich uzupełniania na podstawie wcześniej przygotowanych szablonów. Prosty i elastyczny mechanizm zarządzania szablonami pozwala samodzielnie dodawać nowe wzorce, na podstawie których system będzie generował nowe dokumenty (oferty wraz z załącznikami, umowy, zestawienia do aktów notarialnych, protokoły przekazania i odbioru lokali, wezwania do zapłaty, oświadczenia bankowe itp.).

KREATOR RAPORTÓW I ANALIZY DRILLDOWN

iBuilder umożliwia połączenie się do każdej bazy danych i umożliwia przygotowywanie dedykowanych raportów z różnych źródeł (baz danych, plików excel, csv itp.) przy zastosowaniu dowolnych kryteriów i transformacji danych. Kreator posiada wbudowany mechanizm tworzenia ścieżek procesów związanych z raportami, które pozwalają na zaprojektowanie i zaplanowanie działań cyklicznych związanych z analizami i raportami. Moduł wyposażony jest w funkcjonalności alertowania poprzez email oraz sms.

Analizy drilldown to specjalnie przygotowane zestawy wskaźników, które użytkownik może dowolnie modyfikować i grupować w zestawy raportów, zmieniać typy wykresów oraz dowolnie filtrować.

Raporty drilldown umożliwiają graficzną analizę danych od poziomu ogólnego (np. sprzedaż mieszkań w danym kraju, wykonanie budżetów inwestycji w danym kraju) i zagłębianie się w coraz bardziej szczegółowe dane (np. analiza w danych miastach, inwestycjach, etapach, budynkach itp.).

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI I ZADANIAMI

Funkcjonalność umożliwia zarządzanie wszystkimi projektami inwestycyjnymi z jednego pulpitu dla wszystkich spółek celowych oraz inwestycji, poczynając od zdefiniowania zasobów. Dzieje się to przez przydzielenie zadań dla ekip budowlanych, powiązanie ich z budżetami, daje możliwość zarządzania dokumentami projektowymi oraz rozliczania ekip z wykonanych prac.

Koordynator projektu dzięki przydzieleniu ekip i zadań do konkretnych budżetów i linii budżetowych może zawsze na bieżąco monitorować postęp prac w odniesieniu do harmonogramu i warunków umowy powiązanych z wybraną linią budżetową.

Do podstawowych funkcjonalności tego modułu można zaliczyć: harmonogramowanie prac związanych z budżetami, zarządzanie brygadami budowlanymi, repozytorium dokumentów projektowych czy mobilne rozwiązania dla zespołów budowlanych wraz ze śledzeniem czasu realizacji zadań.

INTEGRACJA Z PORTALAMI BRANŻOWYMI

Poprzez wbudowany mechanizm wymiany danych system zapewnia automatyczne dostarczenie oferty dewelopera do portalu branżowego (domiporta.pl, otodom.pl, tabela ofert.pl itp.) w celu jej prezentacji. System zapewnia bieżącą aktualizację cen, opisów mieszkań, rzutów, metryczek itp., dzięki temu dane na portalach branżowych są zawsze aktualne.

Do podstawowych funkcjonalności tego modułu należy terminarz synchronizacji, w którym użytkownik ma możliwość zaplanowania godzin synchronizacji oraz wybrania tych informacji, które mają być synchronizowane i tych, które mają zostać ukryte (np. nieprezentowanie wybranych lokali na www lub prezentowanie jako sprzedanych, oznaczonych promocją itp.).

Case study


Vantage Development S. A.
Vantage Development S. A.

Vantage Development S. A. to spółka deweloperska, która swoim zasięgiem obejmuje cały kraj. Firma swoje inwestycje realizuje głównie we Wrocławiu i jego okolicach. W 2013 roku spółka stała się jednym z liderów na wrocławskim rynku nieruchomości.


Celem projektu było uporządkowanie i organizacja obiegu dokumentów, w tym wielopoziomowej weryfikacji i akceptacji faktur oraz tworzenia umów i innych dokumentów wewnętrznych. Wszystkie te obiegi musiały uwzględniać poziomy akceptacji zależne od spółki, inwestycji, etapu i rodzaju rozpisywanych kosztów.


Dodatkowym celem projektu była maksymalna redukcja pracy zespołu księgowego w oparciu o rozpisane i zaakceptowane już dokumenty. Proces obiegu faktury zapewnia automatyczne dodawanie kontrahenta oraz faktury do systemu księgowego Symfonia Forte.

Vantage dzięki iBuilderow’i posiada jedno środowisko, które pozwoliło na realizację wielu potrzeb biznesowych. Poza usprawnieniem procesów obsługi dokumentów kosztowych w systemie z czasem dodane zostały dodatkowe procesy, które wkomponowują się w koncepcję jednego portalu wewnętrznego: Wniosek o urlop, Wniosek do Zarządu i Zgłoszenie problemu do IT – co pozwoliło na usprawnienie i lepszą kontrolę zadań działu HelpDesk w firmie.

banner

Nasze rozwiązania mają zastosowania we wszystkich obszarach biznesu

Zapoznaj się z e-rozwiązaniami dla pozostałych branż



eXant worldwide Polska  .  Wielka Brytania  .  Indie  .  Singapur  .  Sri Lanka  .  Nowa Zelandia  .  Australia
zamknij x

Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat w zakładce Polityka prywatności i cookies