eXant B2B
Platforma e-comemrce
Platforma e-comemrce
System zapewnia wsparcie sprzedaży, dając możliwość zarządzania katalogiem produktów, cennikami, polityką rabatów, procesem składania zamówień oraz śledzeniem realizacji kontraktów i zleceń. Integracja z systemami zewnętrznymi (np. klasy ERP) oraz automatyzacja procesów sprzedażowych, pozwala na znaczne przyspieszenie obsługi klientów i partnerów oraz redukcję kosztów, przy jednoczesnym wzroście przychodów.
W obszarze finansów, system pozwala na przeglądanie dokumentów księgowych partnerów, wsparcie w zarządzaniu płatnościami i windykacją należności, a także dostarcza szereg raportów finansowych takich jak np. wysokości sald zobowiązań i ich projekcji w czasie.
System umożliwia również wsparcie w obszarze logistyki, pozwalając na zarządzanie upoważnieniami do odbioru, adresami dostaw, kierowcami i samochodami, a także pozwala na przeglądanie informacji związanymi z transportem drogowym i kolejowym.
eXant B2B e-commerce posiada wbudowane mechanizmy z systemami klasy ERP, takimi jak SAP, Oracle BS, MS Dynamics, IFS itp. i jest idealnym rozwiązaniem dla średnich i dużych przedsiębiorstw, dla których ważne jest bezpieczeństwo oraz wydajność rozwiązania.
Automatyzacja procesu zamawiania i ofertowania. Dzięki możliwości samoobsługi, zmniejszenie ilości zapytań od partnerów oraz zwiększenie wolumenu sprzedaży bez kosztochłonnej obsługi zamówień.
Bezpośredni i bezpieczny dostęp do aktualnych informacji przez partnerów o każdej porze, każdego dnia i z każdego miejsca na świecie. Pełna historia zamówień, faktur i płatności oraz wgląd w stan realizacji.
Możliwość dostosowania wyglądu platformy do swoich potrzeb, tak by nieustannie budować wizerunek i lepszą komunikację. Efektywny wielojęzyczny kanał komunikacyjny z kontrahentami, dzięki możliwości umieszczania dowolnych informacji takich jak nowości produktowe, nowe promocje, informacje o dostawie, instrukcje obsługi, regulaminy itd.
System umożliwia sprawne zarządzanie katalogiem produktów oraz wspiera zindywidualizowaną polityką cenową i rabatową partnerów. Intuicyjny i dostosowany do identyfikacji wizualnej, wygląd katalogu, jest łatwy w obsłudze dla partnerów umożliwiając im szybki wybór produktów i możliwość dalszego składania zamówień.
Dzięki wbudowanemu silnikowi workflow, proces zamówień może być dostosowany do indywidualnych potrzeb, uwzględniając integrację z systemami zewnętrznymi np. klasy ERP. Dzięki temu, zanim partner złoży zamówienie, system może sprawdzić limit kupiecki, stan należności czy też promocje i na podstawie tych informacji poprowadzić odpowiednio proces zamówień.
System zapewnia bezpieczny dostęp do danych i raportów finansowych na temat partnera pochodzących z systemu finansowo-księgowego. Umożliwia między innymi: przeglądanie dokumentów księgowych związanych z realizowanymi zamówieniami, pozwala na wgląd w historię, raporty dotyczące salda zobowiązań itd. Dzięki mechanizmowy powiadomień, system wysyła alerty do partnerów o terminach płatności i przeterminowanych dokumentach.
System umożliwia wsparcie w obszarze logistyki, pozwalając na zarządzanie upoważnieniami do odbioru, adresami dostaw, kierowcami i samochodami, a także pozwala na przeglądanie informacji związanymi z transportem drogowym i kolejowym.
System pozwala na dostosowania wyglądu platformy do swoich potrzeb, tak by nieustannie budować założony wizerunek przedsiębiorstwa i lepszą komunikację. Rozwiązanie zapewnia efektywny wielojęzyczny kanał komunikacyjny z kontrahentami, dzięki możliwości umieszczania dowolnych informacji takich jak nowości produktowe, nowe promocje, ankiety, instrukcje obsługi, regulaminy itd.
Wbudowany system workflow, pozwala na tworzenie i zarządzanie procesami reklamacji, zwrotów, śledzenie prowadzonych spraw oraz dedykowaną obsługę posprzedażową partnerów. Dzięki temu oraz mechanizmom powiadomień i alertów, pracownicy mają pełną kontrolę nad terminami i całym procesem.
System posiada wbudowane i aktualizowane automatycznie raporty i statystyki, które pozwalają kontrolować proces zamówień i obsługi partnerów. Dodatkowo, system pozwala na zaimplementowanie raportów monitorujących. Zdefiniowanie wskaźników raportujących (KPI) oraz alertów o przekroczeniach spowoduje automatyczne wysyłanie raportów i zestawień, np. formie załącznika, na określone wcześniej adresy e-mail lub poprzez wiadomości sms wraz z linkiem do raportu.
Dzięki otwartemu API, system pozwala na sprawną integrację z innymi aplikacjami biznesowymi np. klasy ERP i systemami zewnętrznymi. Dzięki temu jest możliwa wymiana informacji, na temat kontrahentów, produktów, zamówień, dokumentów finansowych i wielu innych. System jest wyposażony w gotowe rozwiązania do integracji z takimi rozwiązaniami jak SAP, Oracle EBS, IFS, MS Dynamics, Sage Symfonia, Comarch, TETA.
Celem złożonego projektu, który eXant realizował wspólnie ze swoim partnerem biznesowym – firmą S&T Services Polska było wdrożenie korporacyjno-internetowego serwisu informacyjnego spółki oraz wdrożenie systemu e-commerce.
Wdrożone rozwiązanie e-commerce usprawniło dwustronną komunikację służb sprzedaży, logistyki, finansów nabywcy z partnerami handlowymi i odbiorcami końcowymi oraz przyśpieszy realizację sprzedaży w systemie SAP. System daje kontrahentom możliwość samodzielnego składania zamówień oraz umożliwia jego administrację przez wewnętrzny dział IT.
W konkursie projektów informatycznych, który organizowany jest przez redakcję Nowego Przemysłu i portal Wirtualny Nowy Przemysł wspólnie zaimplementowane rozwiązanie nagrodzone zostało w kategorii „Najciekawsze z najlepszych”.
Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat w zakładce Polityka prywatności i cookies